καλώς ορίσατε διαδικτυακοί επισκέπτες!!!

Γεια σας!!Καλώς ορίσατε στο διαδικτυακό μας τόπο!!!Πηγή έμπνευσης για τη δημιουργία του υπήρξε η τάξη μου,στην οποία τυγχάνει να είμαι δασκάλα.Η ανατροφοδότηση που παίρνω καθημερινά από τους μικρούς μαθητές είναι απίστευτη και με ώθησε να φτιάξω το ιστολόγιο αυτό για να καμαρώνουν τα επιτεύγματά τους, να αναστοχάζονται για τα επόμενα και να ανταλλάζουμε τις απόψεις μας!Αρχικά είχα αμφιβολία για τη δημιουργία του,οι απόψεις όμως,οι εργασίες και η ευαισθησία των μαθητών μου εμπλουτίζουν τόσο όμορφα και ονειρεμένα τις σελίδες του!

Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012

το ποιηματάκι της Έλλης μας!!!





ΥΜΝΟΣ ΣΤΗ ΦΥΣΗ


Μαγεμένη μου Ανατολή
και ροδινή μου Δύση
εσύ φωτίζεις την αυγή
αθάνατή μου φύση


Στη στεριά το πράσινο
στη θάλασσα γαλάζιο
μας χαρίζεις  τη ζωή
σαν το κερί στον Άγιο.


Μοναδική είσαι πηγή
έμπνευσης και φαντασίας
ξέρεις να ντύνεις τη ζωή με
χαρούμενες νότες δημιουργίας


Όσοι προσπαθήσανε με σένα
να τα βάλουν
στην τέχνη σου μεθύσανε
κι άρχισαν να τα χάνουν


Για τη δική σου αρμονία
και το δικό σου νόμο
κλείσανε οι λαοί τη συμφωνία
αιώνια στο χρόνο.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου