καλώς ορίσατε διαδικτυακοί επισκέπτες!!!

Γεια σας!!Καλώς ορίσατε στο διαδικτυακό μας τόπο!!!Πηγή έμπνευσης για τη δημιουργία του υπήρξε η τάξη μου,στην οποία τυγχάνει να είμαι δασκάλα.Η ανατροφοδότηση που παίρνω καθημερινά από τους μικρούς μαθητές είναι απίστευτη και με ώθησε να φτιάξω το ιστολόγιο αυτό για να καμαρώνουν τα επιτεύγματά τους, να αναστοχάζονται για τα επόμενα και να ανταλλάζουμε τις απόψεις μας!Αρχικά είχα αμφιβολία για τη δημιουργία του,οι απόψεις όμως,οι εργασίες και η ευαισθησία των μαθητών μου εμπλουτίζουν τόσο όμορφα και ονειρεμένα τις σελίδες του!

Παρασκευή 1 Ιουνίου 2012

Επανάληψη στη Φυσική

Επειδή πολλά παιδάκια μπαίνετε στο ιστολόγιό μας το Σαββατοκύριακο που έχετε περισσότερο ελεύθερο χρόνο(Ελλή, Αφροδίτη, Παναγιωτούλα, Γιαννάκη μου!), να μια ωραία επαναληψούλα που μπορείτε να κάνετε στη θερμότητα!!Ειλικρινά χαίρομαι τόσο πολύ που τα βρίσκετε όλα αυτά ενδιαφέροντα και ασχολείστε και αυτό το μεταφέρετε και στην τάξη!Συνεχίστε παιδάκια μου την καλή δουλειά που κάνετε, γιατί η γνώση δεν βρίσκεται μόνο στα βιβλία, αλλά σε κάθε δραστηριότητα της ζωής μας!


Το θερμόμετρο


θερμότητα, θερμοκρασία


τήξη-πήξη


εξάτμιση - συμπύκνωση

βρασμός


Συστολή και διαστολή στερεών


Συστολή και διαστολή υγρών



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου